1. Hier op 13 oktober gegeten met 7 volwassen, waarvan 3 mannen.

Na een eerste goede indruk toen we binnen kwamen, verdween die indruk al snel. Bediening wel vriendelijk maar niet efficient. Als appetizer kwam er een klein bakje met chips op tafel. Toen we vroegen om stokbrood/kruidenboter (of iets dergelijks) bleek die dag het brood niet ingekocht te zijn, dus kregen we dat ook niet. Maar...we kregen ook geen extra chips.

Het eten was redelijk, porties veel te klein (leek wel afgestemd op "oudere" eters) en als we vroegen om bijvulling ging dit met moeite 1x! De vis van een van de bestellingen was nog bevroren. Toen mijn man naar de kok ging en dit tegen hem zei kreeg hij snerend `intussen wel ja...` te horen. Zeer slechte zaak. Hij kreeg wel n nieuw gebakken vis, maar iedereen had ondertussen eten al op. Al met al voor ons geen `Piepers en Zo` meer!

5,9