1. Brechtje

Op zich een prima restaurant omdat we in het hotel verbleven hebben we er zowel diner als een keer lunch gebruikt. Bij het diner kozen we voor sharred dining… volgens de kaar een keur van kleine gerechtjes… voorgerecht op plank was mooi gepresenteerd en ook heerlijk. Met het hoofdgerecht hadden ze zich er met een jantje van leiden van afgemaakt, een mega grote ribkotelet… zou lam zijn maar leek erg veel op de ribroast van de volgende dag, een beenham… ook uit het aanbiedingsmenu en visjes. Niet te weinig maar wel bijzonder fantasieloos en niet te delen. Jammer gemiste kans. Omdat er meer tafels hetzelfde concept aten zagen we dus ook diverse mooie planken met nagerechten komen… waarschijnlijk waren ze ons vergeten en kregen we uiteindelijk een toetje van de chef… vsn het aanbiedings menu.
    De lunch die we de volgende dag gebruikten was daarentegen weer super… een prachtige verse en goedgevulde ceasar salade. De bediening behoeft nog wat sturing maar we hebben er toch een plezierige tijd gehad.