1. We hebben hier heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen bij de Receptie, de Mevrouw die achter de receptie zat
    heeft ons begeleid naar de lager gelegen Brasserie. We werden gelijk spontaan ontvangen door de Gastvrouw en deze bracht ons naar de tafel. We hadden gekozen voor het Dagmenu die ons werd aangeraden. Een goede keus! Het was echt heerlijk te noemen. Hoofdgerecht was hertenbiefstuk en was goed gegaard. De saus die erbij zat is me ontgaan, maar paste er goed bij. Het personeel was vriendelijk en aan onze wensen werd goed gehoor gegeven. Het is redelijk prijzig (€35,- voor een 3-gangenmenu) maar voor de gerechten die je krijgt, is het het zeker waard. Om ook nog iets te zeggen over het interieur, Het ziet er erg strak uit, maar een beetje donker (maakt het wel gezellig).

Ik denk dat dit alles Uniek is voor Dordrecht. Dhr. Janssen heeft dit mooi op de kaart gezet.

Wij komen er zeker nog een keer terug!

Groeten, Ketoo.