Op dit adres zit nu: Dapper Foodcafé

1. Ik was al een aantal keer in Zwolle geweest bij de Peppermill en had goede ervaringen bij dat restaurant, daarom gingen we ook eens in Kampen.. Helaas ... is het ons niet goed bevallen.
    En er waren een aantal redenen..
    - We kregen ons brood gelijk met het voorgerecht.. Dus moeten wachten op het voorgerecht terwijl ik het normaal vind om dit direct met je drinken te krijgen.

- ons hoofdgerecht kwam heel snel na het voorgerecht..

- uiteindelijk bleek de kip niet gaar dus moest het terug naar de keuken.. Excuses en een gratis drankje gekregen.. (dat is dan wel netjes)

- toen het eten eindelijk op was wilden we nog wat drinken en een nagerecht.. Dit werd ons niet in dank afgenomen, het personeel wilde vast naar huis en keek ons zowat de zaak uit..

- de serveerster was niet echt vriendelijk.

- uiteindelijk waren we binnen een uur en kwartier uitgegeten.. Ik verwacht dat als je uit eten gaat dit gezellig en relaxt is, maar dit leek wel een wedstrijd wie er als eerste weg was...

Gelukkig hebben we na het eten nog gezellig wat gedronken in een kroeg verderop..