1. We hadden eerst rond het haarlemmermeer gelopen en daarna besloten om even wat te gaan eten bij Papa's Beach House. Heel mooie setting aan het water met een gezellige sfeervolle inrichting. Het menu bestaat uit een gedeeld voorgerecht waarbij je verschillende lekkere hapjes krijgt, daarbij had als hoofdgerecht gekozen voor een ribeye. Ze hebben hier ook een eigen IPA van Jopen, papa's beer. Zoals veel van de Jopen biertjes erg lekker en past goed bij mooi stuk vlees. Chille plek om na een wandeling wat te drinken en eten, erg relaxte vibe.

1. Beste Floris,

Dank je wel voor het plaatsen van je positieve feedback. Leuk om te lezen dat jullie eerst een wandeling door het bos hebben gemaakt en vervolgens bij ons hebben genoten van het diner. Zowel op het gebied van het eten, het drinken als de sfeer. Uiteraard hopen we jullie binnenkort weer te verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Marrèl Bolier