Op dit adres zit nu: Kaiyõ

1. Inwoner elst

Wat een teleurstelling.
    Bij binnenkomst werd gevraagd of wij iets wilden drinken. Wij wilden graag eerst even kijken wat we aten daar werd erg onvriendelijk op gereageerd.
    Ik zette mijn tas onder de tafel en de restaurant eigenaar liep langs, een erg on vriendelijke man, hij zei dat mijn tas beter onder de tafel moet staan want hij had al drie keer zijn nek er over gebroken. Nu vind ik dit persoonlijk een hele rare manier om iemand aan te spreken die net binnen is.

We wilden graag de kaart zien Maar dat mocht niet want we moesten eerst nog een broodje krijgen. We hebben spareribs besteld Deze waren lekker maar is heel raar om te zien dat ze uit het plastic Geknipt worden als je in het restaurant zit.

We kregen voor met zn tweeën een bakje paar waarin welgeteld 12 frietjes zaten. Ik gaf eerst aan meneer aan dat ik dit wat weinig vond. Begin nou maar gewoon aan je spareribs dan geef je maar een gil als je nog meer wil was zijn antwoord Daarna beende Hij weg.
    Zo kun iemand toch niet aanspreken?

Later liep mevrouw langs of alles naar wens was Ik gaf het zelfde opnieuw aan. Ze zei dat ze dan alleen een grote bak friet had tegen meerprijs. Maar ik wil gewoon een paar frietjes iets meer dan zes per persoon. Dan haal ik wel zo’n kleine voor u Sprak zij ge irriteerd. Het minibakje stond apart vermeld op de rekening. Echt heel sneu.

Voor deze spare ribs hebben we 2 uur moeten wachten.