1. Zeer, maar dan ook echt een zeer slechte zaak. Had het liefst helemaal geen sterretje gegeven, beter dat er eigenlijk nog een functie bij kom met duimpje omlaag, daarvan hadden ze er gelijk 5 gekregen.
    Na een reactie te hebben geplaatst op Faceboek is dit allemaal verwijderd. Meneer beloofd al jaren wat aan de problemen te doen maar nog steeds dezelfde fouten:
    De groentes die op de Hamburger gaan zijn zodanig koud dat het de halve hamburger afkoelt.
    Patatjes zijn regelmatig niet goed doorbakken of juist te ver doorgebakken.
    Ook kwam het al 2× voor dat we een gezinsbox bestelde en een familiebox meekregen wat duidelijk ook duurder is, en wij niet helemaal opeten dus veel moesten weggooien.
    De snacks; frikandel, kaasshoufle, kroketten, bamihappen zaten ook allemaal bij elkaar in 1 zak of doosje gepropt.
    De bestelling niet compleet.
    Een hamburger zonder kaas of bacon wat wel besteld en berekend word.
    Het personeel werkt niet echt klantgericht, te druk bezig met gesprekken dan wel met collega's of hun mobiel.
    De manager die ook vaak zijn personeel staat af te snouwen in plaats van hun eens een keer goed aan te sturen.
    2 Simpele broodjes met een wachttijd van meer dan 30 minuten want de broodjes waren nog niet afgebakken.