1. Hier op donderdag avond gegeten bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en konden een tafeltje voor twee uitkiezen, wij namen die bij de wijnkelder omdat wij zou ook nog op de keuken wat zicht hadden.

De menu’s gingen per tafel, wel kon men het nagerecht aangeven voor zoet of kaas voor ons niet moeilijk, wij gingen voor 4 gangen goede en mooie keuze.

Eerst wat amuses, dan de eerste gang licht gerookte Heekfilet met een limoen sausje de mooie opmaak en de smaak waren geweldig.

De tweede gang een mooie moot Kabeljauw met Beukennoot zwamentjes, een mooi neutraal gerechtje voor het hoofdgerecht.

Het hoofdgerecht was een heerlijke sukade met een heerlijke saus.

Het nagerecht 5 mooie kazen van licht naar blauw en rood schimmel met wat gedroogd fruit en wat brood, heerlijke kazen.

Bij de gerechten hadden wij mooie bijpassende wijnen, het was voor de eerste keer dat wij hier hebben gegeten, maar als wij weer hier in de buurt komen dan ga ik zeker terug, misschien bij het wild seizoen.