1. Ontvangst was zeer warm. Wanneer wij hierom vroegen, werd er a la minute een tafel buiten geprepareerd. Wat de sfeer betreft; aardige aankleding, hetgeen versterkt wordt door de mooie omgeving van het restaurant. De bediening functioneerde naar behoren, de wijnkaart werd aangeboden en er kon voorgeproefd worden. De prijzen zijn redelijk te noemen; voor ieder wat wils. De staat van de wijnglazen, messen en vorken viel, helaas minder positief, op. Het polijsten was duidelijk overgeslagen, zonde. De kaart is goed gebalanceerde, al had ik gehoopt op meer 'gedurfde' primi (al is er in het menu niet gekozen voor een traditionele Italiaanse indeling: een pasta staat naar het lijkt gelijk aan een hoofdgerecht). Gekozen voor de papardelle boscaiola. Binnen 15(!) minuten stonden de gerechten al op tafel. De garing van de pasta was in orde en goed op smaak. De room was te overheersend aanwezig, waardoor de ingrediënten niet echt gebonden werden aan de pasta; de knoflook en Spaanse peper kwamen nauwelijks naar voren. Ook zou er meer aandacht besteed kunnen worden aan de kwaliteit en de bereiding van het spek. De hoeveelheid was in orde, zoals gezegd, gelijk aan een hoofdgerecht. De vriendelijke bediening en de gezellige ambiance maakten dit, ondanks de wat scheve prijs/kwaliteitsverhouding, voor deze avond goed.