Op dit adres zit nu: Jantje's Broodjes

1. Gisteren broodje zalm gegeten, zalm was half bevroren. Direct teruggegeven, geen idee wat ze vervolgens met de zalm hebben gedaan (verwarmd in magnetron?). In ieder geval was het geen verse zalm. Flink voor betaald, met slap excuus. Totaal geen tegemoetkoming richting mij opmerkingen (baas deed net of hij mij niet hoorde??)

2,8

1. Wij hebben uw klacht, volgens ons correct opgepakt en u een nieuw broodje zalm gegeven, nee...het is geen verse zalm, waar u anders veel meer zou moeten betalen. Wij houden onze prijzen graag betaalbaar.

2. Dat is niet best Ingrid. Wat jammer dat je deze ervaring hebt gehad. Helaas heb ik met de overname van het bedrijf ook de recensies van de vorige eigenaar overgenomen. Eet.nu wil deze niet verwijderen en ook de reactie van de vorige eigenaar blijft staan onder jouw bericht. Kom je een keer een broodje zalm halen als je in de buurt bent? Hij staat weer bij ons op de kaart. Bij ons komt de gerookte zalm in ieder geval nooit uit de diepvries...