1. Enorm troosteloos restaurant in vervallen pand, eigenaar loopt er onverzorgd bij, beheerst de nederlandse taal amper en de hygiene is ver te zoeken.

Wij waren genoodzaakt om de cola en bier uit de flesjes te drinken omdat de glazen allemaal vies waren. Ook had een van ons fristi besteld, dit kreeg hij in een chocomel mok met de chocomel resten er nog in! Het is toch te gek voor woorden...

Het voorgerecht was een smaakloze tomatensoep uit blik en een slappe fantasieloze tonijnsalade.

Het hoofdgerecht kwam met sperzieboontjes uit een blik en opwarm rijstbuiltjes uit demagnetron(dit is geen grap), toen het eten uiteindelijk aan tafel kwam waren de boontjes en rijst al koud en zaten de graatjes nog in de zalm. Ook was de varkenshaas niet heel lekker en een heel raar smakende champignonsaus.

Tijdens het eten kwam de man vragen voor het nagerecht maar deze hebben we maar overgeslagen na de enorme slechte ervaring met de vorige gerechten.

Bij kritiek wordt het zo weggewuift en gaat hij in discussie met de klant, bij het vermelden van de slechte recentie werd al gezegd dat hij ze morgen toch weer verwijderd.

Kortom een enorme afrader en het "restaurant" mag zich enorm schamen. Sluitingswaardig.

1. Mano
    Van restaurant

Alle Borden leeg vers salade ,vers Italiaans Tomaaten soep borden leeg na geniten van lekker eten tegen elkaar eten was goed en lekker ,tegen mee koud en niet lekker waroom Borden leeg als mij Zaak niet goed waroom blijven meer Dan uur eten drinken en genieten van onze gerechten als ik geen korting meer dan helf of betalen de patat Allen anders slecht recesie dat wast