1. Brandon

Lasagna besteld vervolgens lijkt dit meer kaasfondue, alleen maar kaas met lasagna bladen, niet te eten, een mond vol kaas meer niet, na de vraag of het gesmaakt had, en wij nee hadden geantwoord, ging het richting keuken, de serveerster, melde ons het antwoord van de kok, dat het gerecht voldeed volgens hun norm, sorry, voor ons nog steeds kaasfondue. Als je binnen komt zijn alle tafels gereserveerd, echter je mag plaats nemen aan een gereserveerde tafel, wat schets mijn verbazing? geen nieuwe mensen binnen, na ongeveer 10 minuten zijn alle reserveringsbordjes van tafel verwijderd, niet handig wel dom, wij wilde daardoor rechtsomkeer, misschien een handige tip??? Bij het afrekenen stond de lasagne niet op de rekening, serveerster aardig, maar toch prikkelbaar, melde ons, nadat wij hadden gezegd dat dit niet de bedoeling was, als er niet gegeten was dit ook niet op de bon kwam, enigzins kort en prikkelbaar werd dit ons medegedeeld. Of zou de kok het toch een beetje met ons eens geweest zijn?? Voor ons geen volgende keer.