Op dit adres zit nu: Ambrozijn

1. 2 Dagen voor de reservering kreeg ik een sms berichtje dat ze vanwege de kou en 2 reserveringen besloten hadden om de kerk dicht te gooien. Geen belletje maar een smsje, niet echt klantvriendelijk. Omdat wij via social deal hadden geboekt toch maar gebeld met het 06 nummer van het afkomstige smsje. Kreeg ik een dame aan de telefoon ze nam op met haar voornaam en niet met de naam vh restaurant. Ik vroeg me af hoe het precies zat vanwege onze vakantie en boeking via social deal hoe nu verder? Nou dan kunt u opnieuw een reservering maken waarop ik vertelde dat wij op vakantie zijn en dat er geen andere mogelijkeid was voor ons op op korte termijn terug te komen gezien de reisduur van 200 km. De oplossing had ze niet en ik moest het verder maar uitzoeken met social deal. Kortom zeer klantontvriendelijk en niet respectvol (met je en jij naar een klant reageren). Voor ons geen reservering meer bij dit Steakhouse 🤮