Op dit adres zit nu: Kees

1. Zijn afgelopen weekend met wat vrienden wezen eten bij de Magneet en dit is ons niet goed bevallen. Bij binnenkomst werden wij al niet opgemerkt en hebben minutenlang bij de bar gestaan voordat dat wij te woord werden gestaan. Niks is zo belangrijk dat je als gast opgemerkt wordt bij binnenkomst, maar de bediening had meer oog voor elkaar. Vervolgens kregen wij een tafeltje toegewezen en hebben we bij een wat onaardige serveerster een drankje besteld. De bediening was de gehele avond wat onervaren. Allereerst kregen wij wat stokbrood met smeerseltjes op tafel, wat overigens wel smaakvol was, maar wel wat weinig.
    Als voorgerecht had ik de gamba's uitgezocht, was lekker maar had wat meer op smaak kunnen worden gebracht.
    Als hoofdgerecht had ik een vleesspies besteld en kreeg ik een groot apparaat voor mijn neus, waar later mij spies aan gehangen zou worden, voelde me echt te kijk gezet met zo n stalen frame voor mijn neus. Mijn vlees was heel doorbakken, terwijl ik deze medium had besteld. Vind het dan ook niet netjes dat je niks anders krijgt voorgeschoteld.
    De rest van de avond kregen wij het gevoel dat we werden weggekeken.
    Geen prettig avondje uit was dit. Jammer, maar ons zie je niet meer terug!

1,5