1. Onze eerste kerstdag bijna verpest, waarom? Omdat ik in oktober al gereserveerd had voor eerste kerstdag gezellig met het gezin 6 volwassene 2 baby, s (half jaar en anderhalf) omdat het in september(onze trouwdag) zo goed ging en leuk dachten we super eerste kerstdag gaan we ook, dus duidelijk er bij gezegd dat er 2 kleine kinderen waarvan 1 in maxi cost met onderstel dus kinderwagen bij is dus graag weer die plek boven aan trap naast de bar, nou werd gezegd ik nog betere plek voor kinderwagen kwijt kunnen nou oké prima als we maar goed zitten he, we worden nog gebeld van de week wat ze geloof ik bij iedereen doen of het doorgaat en nog ma als heb ik het aan gekaart over de kinderwagen nou was allemaal goed hebben goeie plek en was geregeld, nou komen we daar worden we geleid naar achterin trapje op en zo in het midden uuuuuuh waar moeten we onze kleindochter in de wagen kwijt? Ja in stoel uuuh ze kan nog nietbechtbzitten hoor is nog baby en slaapt nu ook zoals de meeste tijd, moet ik ze op mn rug hangen of wat is de bedoeling? En het was nog stil we waren 1 van de eerste binnen dus had makkelijk een andere plek kunnen geven en andere dan daar zonder kleine kinderen maar goed? Wat nu die er bij die erbij toen de streng overkomende bazin erbij ja op stoel zetten uuuh dus maxicosi op stoel zetten nou uuuh dan ben je net zo breed hoor en hoe moet je en andere mensen er langs was precies in het midden en weg was ze… we stonden op het punt gewoon weg te gaan want dit is toch niet normaal toen er ineens super aardige mensen helemaal in de hoek die al aan de soep zaten net zeiden van zullen we ruilen kan de wagen zo ernaast in de hoek… nouuu superlief dankbaar geweldig… maar niet dankzij het bedrijf zelf dus maar toch nog een lekkere avond geworden al was t ook super druk en super warm en lange rijen daar vindt ik ook we een puntje aan te melden ze moeten dat lopend buffet vooral met zulke dag aan 2 kanten doen of verzin wat want ik heb half uur op mn biefstukken staan wachten bij de bakplaat die ik uitgekozen had en liet bakken werden gewoon weg gekaapt door andere echt chaos, dus na deze keer zeggen wij volgende x bij iemand anders met het gezin, helaas.