1. K.G. Bakker

Jaren geleden voor het laatste geweest en nooit meer teruggekomen, vanwege heel erg tegenvallen.
    Nu de stoute schoenen weer aangetrokken. Interieur was zeer sfeervol in kerststijl ingericht. Fijne stoelen en dito tafels, ook voor de wat langere mens. Bediening hartelijk, vriendelijk en kundig.

Als voorgerecht tweemaal de tartaar van Corvina met Ansjovis. Erg lekker en mooi opgemaakt. Wel erg zout, volgens bediening door de Ansjovis, dat kan natuurlijk.
    Als hoofdgerecht de tournedos en de kaasfondue, beide heerlijk. Tournedos mals en prima medium gebakken, groenten knapperig en in een redelijke hoeveelheid (voor mij kan er nooit genoeg groente bij zitten ;-)), kaasfondue mooi van textuur en bleef goed vloeibaar. Enige minpuntje: teveel zout, bij beide gerechten.
    Als dessert het kaasplankje met een heerlijke oude Port en een Dame Blanche. Beide prima.

Ook de wijnen (Verdejo en Primitivo) smaakten prima.

Conclusie: we gaan hier (weer) vaker eten.