1. Vroeger kwamen we hier wekelijks, totdat het ons steeds vaker op viel dat je wel erg lang moet wachten voordat je bediend wordt. Regelmatig liepen ze langs je tafel om vervolgens elders een tafel af te nemen of iets dergelijks. Soms duurde het wel 10 min voordat er iemand kwam voor de bestelling. Daarom lange tijd niet geweest. Vandaag toch maar weer eens proberen. Bij binnenkomst een tafel uitgezocht. Binnen twee minuten kwam er een dame vd bediening op ons af, maar helaas liep ze zonder ook maar gedag te zeggen onze tafel voorbij, laat staan dat ze vroeg wat we wilden drinken. Weg was ze. Even later kwam ze terug met een vaatdoek. Om onze tafel af te nemen? Helaas, de tafel naast ons werd afgenomen waarna ze wederom weg liep. Dat was voor ons de druppel. Helaas, er is al die tijd niets veranderd. Maar wat maakt het uit, toeristen komen toch wel. Beetje jammer dat ze voor ‘vaste’ gasten niet een beetje normale omgangsregels in acht nemen. Voor ons was dit de laatste keer in de Vossenberg.

4,7

1. Beste Peter, fijn dat u de moeite heeft genomen om een recensie te plaatsen. Wel erg jammer dat het geen positieve ervaring is geweest voor u. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om onze gasten niet te bedienen. Dat is juist het hele idee van een hotel/restaurant: gasten op een juiste manier bedienen zodat ze weer blij de deur uit gaan en weer terugkomen. Dat is bij u dus duidelijk niet gebeurd.

Onze excuses daarvoor, wat is mis is gegaan weet ik niet maar ik denk dat de betreffende serveerster heeft gedacht dat u al was geholpen door een collega. Wij proberen iedere gast een fijn bezoek aan ons te laten beleven, toerist of niet dat maakt niet uit. Natuurlijk bent u niet expres genegeerd, wij doen juist ons best om extra aandacht aan onze gasten te geven. Nogmaals, dit is dus blijkbaar fout gegaan bij u.

Jammer dat u blijkbaar de laatste keer bij ons was, we hadden dit graag goed gemaakt. Wellicht kunt u -wanneer dit nog een keer voorkomt bij misschien een collega horecabedrijf- even uw hand opsteken om even de aandacht te trekken van de serveerster zodat zij weet dat u nog niet geholpen bent en dus dit soort onnodige misverstanden niet meer voorkomen.

Hartelijke groeten en hopelijk toch nog tot ziens,

Brenda ten Wolde Hotel restaurant de Vossenberg