1. Zeer slechte ervaring vanavond met de bediening.twee keer om drankjes moeten vragen. Na 1 1/2 uur wachten koude bami en nasi gekregen. Toen ik het eten uiteindelijk wilde afbestellen kregen we voorgerecht en hoofdgerecht meteen na elkaar. Voorgerecht van mijn dochter werd weggehaald terwijl ze niet klaar was. Andere gasten waren boos vanwege lang wachten, serveren van verkeerde gerechten enz enz. Het ging maar door!
    Een gezelschap met een jarige in hun midden was zeer teleurgesteld! Kortom: het leek Fawlty towers wel! Nooit zo meegemaakt! Toen ik minder wilde betalen(drankjes gratis) begon de serveerster te schreeuwen en later heel hard te huilen. Kan echt niet. Wel verbondenheid onder elkaar, eerst nog lachwekkend maar later niet meer. €53,20 Betaald voor zeer slechte en onprofessionele bediening en koud eten. Mijn hoofdgerecht was trouwens wel goed (pittige kip)! Dat is het enige positieve van deze avond.

3,9