1. Wij zijn altijd fan geweest van de lekkere ovenpizza's van Il Gusto - ook toen het nog La Lanterna heette, een vreselijke interieur had en idem bediening. Lange tijd zijn de pizza's heel goed gebleven en in combinatie met de mooie upgrade van het interieur en de vriendelijke bediening vonden we het echt een fijne plek om te gaan eten: zie ook mijn review van juni 2017. Helaas is sedert enige maanden de kwaliteit van de pizza's nogal afgenomen. Afgelopen donderdag was mijn Quattro staggione pizza (afgehaald) gewoon uitgesproken vies: het vet drupte letterlijk uit de doos en de korst was oneetbaar. Dit verdient geen herhaling meer, voor ons geen pizza's meer van Il Gusto. Over de rest van de menukaart kan ik geen uitspraak doen. Maar dat van de pizza's vind ik wel heel erg jammer.

1. Beste Edith.

Heb je dit gemeld bij het restaurant zelf?
    Normaal doen ze echt wel iets met klachten om het op te lossen.

Vorige recensies van Edith Zaicsek

• We eten hier bijna altijd pizza's en die smaken redelijk goed. Het personeel is heel vriendelijk, de inrichting prima en de prijzen zijn ook OK. Geen sterrenrestaurant, maar goed genoeg voor een snelle hap in een provinciestadje.

• Tja, wat moet ik nog toevoegen aan de recensies? We hebben het restaurant in de loop der jaren zien groeien van een eenvoudige kitscherig ingerichte kleine pizzeria met super lekkere ovenpizza's naar een mooi ingericht restaurant met nog steeds geweldig lekkere ovenpizza's en nog heel veel meer lekkers.