1. Al vaker hier gaan eten, maar de laatste tijd is het restaurant erg achteruit gegaan. Het eten is erg weinig, vooral de salade die je bij een gerecht ontvangt. Je krijgt welgeteld 1 stuk komkommer, 1 tomaatje, en 2 blaadjes sla. Verder is de bediening slecht. We hadden een kindermenu besteld waarbij als dessert een ijsje stond. Helaas lust de dochter geen ijs en we vroegen of het mogelijk was om hier iets anders voor te ontvangen, bijv een wafel. De betreffende medewerker gaf aan dat dit geen probleem was. Hij zou dit voor ons in orde maken. Na het hoofdgerecht vroeg een andere medewerker of we nog een dessert wilden. Mijn man en ik gaven aan van niet. Na 20 minuten wachten en de dochter nog steeds geen wafel had ontvangen vroeg ik een andere medewerker of het nog lang ging duren. Haar reactie:' jullie hebben toch gezegd dat jullie geen dessert willen'!
    Ik uitgelegd dat dit voor mij en mijn man idd zo was maar niet voor de dochter. Oh zei ze toen, het ijsje komt er zo aan. Waarop ik zei nee de wafel graag. Waarop zei weer antwoordde daar moet je wel extra voor betalen!
    Ik vroeg daarop om uitleg omdat de jongeman hierover niets had verteld. Maar die beweerde nu dat hij dit wel had gezegd. Nu gaat het me niet om die paar euro die ik extra moet betalen maar wel de manier waarop. En al helemaal de toon.
    Zo ga je niet met klanten om. Jammer maar ons zie je een volgende keer niet meer terug.