1. J 25 punten

Eens maar nooit meer.
    Met een groep vriendinnen zijn wij op stap geweest. We hadden mosselen besteld. Doordat de serveerster struikelde kreeg een van mijn vriendinnen de hele pan kokende mosselen over zich heen. Er werd direct aangeboden te koelen met doeken. En we kregen een nieuwe plek.
    Aan het einde van de avond hebben we zelf moeten vragen of ze ons tegemoet kwamen. Met pijn en moeite konden er twee consumpties af… er werd niet gevraagd naar stomerijkosten.
    De dag erna liet mijn vriendin eten dat ze twee grote brandblaren op haar bovenbeen staan. Toen ik nogmaals contact opnam met de eigenaar kregen wij er de schuld van. Hij kon er niks meer aan doen, dan hadden we het die avond maar moeten bespreken. Hij was ook niet van plan om ons ergens in tegemoet te komen. Ik heb aangegeven dat ik deze situatie erg vervelend vind en dat ik het schandalig vind dat ik om korting moet vragen! Volgens de baas hadden zijn serveersters het goed opgelost. Toen ik zei dat hij op zijn minst een kaartje kan schrijven en een bosje rozen van twee euro kan opsturen, reageerde meneer geïrriteerd ik heb haar adres toch niet! Na vijf weken nog niets gehoord. Intussen twee keer gebeld, maar je wordt niet teruggebeld. Er is ook niets bezorgd terwijl hij dit uiteindelijk wel toegezegd heeft. Of er ligt een probleem bij de post of… vul zelf maar in.
    Ik ga er in iedergeval NOOIT meer heen!