1. Zeer slechte ervaring gehad in dit restaurant. Veel dingen waren er mis. De sfeer was ten eerste erg ongemakkelijk. Een oud gebouw met uit elkaar vallende meubels. Teveel personeel aanwezig voor het eetgezelschap dat het met ons aandurfde om hier toch naar binnen te gaan.. Het bedienend personeel was wel vriendelijk. De prijs veel te duur voor wat je er voor terug krijgt. Het eten in de warmhouders lag er al een hele tijd en is ook niet ververst in de tijd dat wij er zaten. Koude bami, kipsate en foe yong hai. Alleen de wok/grill was nog te eten maar dan ook alleen de kip hiervan aangedurft omdat de rest van het vlees en vis er niet bepaald appetijtelijk uit zag. Ook de sla was bruin. Sausjes van de wok redelijk flauw. Sourcy water bleek toch kraanwater te zijn. Tot slot ging het personeel nog tijdens het eten de afzuigroosters boven de wokplaten vervangen en met de vieze schoenen op de plaat staan alsof het normaal was en er daarna doodleuk weer gewokt kon worden. Na aanspreken van de eigenaar kregen we alleen tegenwoorden en vertelde hij ons dat we niet gelijk hadden want dit was in zijn 11 jaar nog nooit gezegd, geen excuses ontvangen of iets in die trant. Na veel moeite kregen we toch nog 10 euro per persoon terug. Niet dat dat het doel was want kritiek geven is iets wat ik normaal niet doe/wil. Goed eten daar komen we toch voor! We hopen dat deze mensen de kwaliteit flink verbeteren en eens om hun heen gaan kijken naar grote all u can eat wokrestaurants die het wel goed doen. Geen aanrader dus..