1. Peter Bakker

Na de laatste slechte ervaring van zo'n 2 jaar geleden het toch weer eens geprobeerd, helaas wederom zwaar tegengevallen. Zonder reservering hoef je hier niet naartoe te gaan, ook met z'n tweeën; wij worden aan een 'doorloop-tafel' geplaatst terwijl ernaast een keurige tafel voor 2 is ingedekt. Nadat wij de wijn hebben ontvangen en vragen of de andere tafel nog bezet wordt kunnen wij ineens toch verhuizen… De (droge.) huiswijn is gewoon bagger maar er is geen andere. Nadat wij de 1e ronde sushimi hebben doorgegeven na zo'n 20 min. Toch alvast ook maar de 2e ronde want er is nog niets gereserveerd; na nog eens een kwartier komt het eerste plankje, natuurlijk zonder gember en wasabi… Het is de enige sushi bar in Drachten e/o dus vandaar dat het nog redelijk vol zit op zaterdagavond, ik ga er echt niet weer naar toe, in Leeuwarden e/o Groningen krijg je veel meer waar voor je geld.