1. Als regelmatig bezoeker van Zeeland en Vlissingen in het bijzonder hebben wij gisteren de verwachte drukte getrotseerd en een heerlijke dag aan de zee gehad. Als afsluiting van de dag dachten we even lekker te gaan eten bij het bij ons bekende restaurant Stefano’s in Vlissingen, onderdeel van Amadore. Op een topdag als gisteren moesten 2 serveersters 2 overvolle terrassen en het restaurant binnen bedienen. Dit kan natuurlijk nooit goed gaan. Na 20 minuten wachten en meerdere verzoeken om een bestelling te mogen plaatsen zijn we maar vetrokken en met ons nog een paar tafels. Amadore investeert blijkbaar liever in dure tv-spotjes dan in personeel en service. Mond-op-mondreclame is volgens ons toch echt goedkoper, maar voor ons geen Amadore meer!!!

P.S.: door de drukte hebben we uiteindelijk ons heil moeten zoeken bij de McDonalds. Zelfs daar was de service ondanks alle drukte beter.