1. Vroeger kwamen we hier altijd met plezier eten, maar helaas is de kwaliteit nu ver beneden pijl. Gerechten duren erg lang en zijn minder lekker als voor heen. Toppunt was dat de bedrijfsleidster in eigen kleding door de zaak loopt en af en toe op het terras op bij de buren wijn zit te drinken. Personeel moet haar ophalen van buiten om weer even een brandje te komen blussen. Ze komt dan even 10 minuten mee helpen en verdwijnt dan weer naar buiten. Is misschien de normale gang van zaken hier, maar wij vonden dat erg raar. Het restaurant is ook erg vies, wil eigenlijk niet eens weten hoe de keuken er aan toe is. Nee, helaas geen leuke recensie, maar wij komen hier niet snel nog een keer.

3,3

1. Bij ons kwam het personeel met verkeerde happen aanzetten, walgelijk lang wachten op je eten en te kleine tafeltjes......waardoor het drukker is wat ze niet aan kunnen