Op dit adres zit nu: Txiki

1. Gisterenmorgen plek gereserveerd voor 's avonds om 18.30 uur. Bij aankomst plek al vergeven. Half uur moeten wachten voordat er plek was. We kregen van de bediening een drankje aangeboden. Dit werd echter na afloop gewoon op de rekening gezet. Niet netjes en zeker niet klantvriendelijk. Beetje een domper op onze stranddag...

1. Beste mevrouw Roefs,

Uw tafel stond klaar, echter door de plotselinge weersomslag is deze ten onrechte door andere gasten in gebruik genomen.
    Spijtig genoeg hebben wij dit te laat opgemerkt. In elk geval kon u direct plaatsnemen aan een tafeltje in het midden van de zaak.
    Nadat er binnen een half uur een ruimere tafel aan het raam vrij kwam, heeft u daar plaats kunnen nemen.
    De beloofde drankjes die u zijn aangeboden en per abuis toch op de rekening stonden kunnen wij uiteraard met u verrekenen.
    Wij wachten uw reactie hiervoor af en vertrouwen erop dat een volgende stranddag met een bezoek aan ons goed zal verlopen.

Team Brooklyn Beach

2. Dank u wel voor uw reactie. Ik zou het erg op prijs stellen als u de drankjes alsnog verrekend. Het gaat om een rode wijn en 2 ice tea's. Mijn bankgegevens zijn: NL46RABO0385955146 t.n.v A.C.M.J. Roefs
    Hartelijk dank voor deze correcte oplossing.

Angela Roefs

3. Beste mevrouw Roefs,

Het te verrekenen bedrag is vanmorgen naar uw rekening overgemaakt.
    Wij vertrouwen erop dat u met onze uitleg en afhandeling tevreden bent.
    Het zou fijn zijn als u dezelfde recensie die op google is geplaatst kunt verwijderen of aan kunt passen.
    Uiteraard is een nieuwe positieve recensie ook welkom.

Team Brooklyn Beach

4. Alsnog een correcte oplossing gezocht door Brooklyn Beach door het bedrag alsnog te verrekenen.