1. Op mijn verjaardag kreeg ik een dinerbon van 50 euro en een deelnemers kaart 200 restaurants. Na het eten moest ik betalen, maar ze konden de bon niet ondanks hun deelnemers kaart. Ze zei: ik wil wel proberen maar hij weigerde 2 keer. Ba enig aandringen van mijn kant pakte de bon ineens wel. Etende mensen dachten dat wij een valse bon hadden. 4 medewerkers bemoeiden zich er mee. Ik denk dat ze liever contant hebben. Kunnen ze zo in de zak stoppen dus 2 dagen geleden een bon van 50 euro gekocht maar die kan je dan bij de deelerhof niet mee betalen ondanks dat hun naam er op staat is eigelijk oplichting. 2 keer pakt hij niet na flink overleg ineens wel.

Ook erg kleine tafels veel geloop en tafels waar je niet mocht zitten wij waren met 2 pers.de borden bedekte al het kleine tafeltje stoofpotje was meer stroop als vlees in de hoek weggedrukt voor het spul is het erg duur er zijn gelukkig betere in hoenderloo.