Op dit adres zit nu: Box Sociaal

1. Op 29 juli bij Sapori gegeten. Was er al eens eerder geweest toen een overwegend goed oordeel. Nu het gevoel min of meer opgelicht te zijn. De Engels sprekende dame in de bediening informeerde op een bitcherig overkomende wijze of we met of zonder bubbels ons water wensten. Het water bleek later voor € 7,50 op de rekening te staan. Een gedeeld voorgerecht, twee hoofdgerechten en twee desserts besteld. Redelijke kwaliteit maar de porties hadden de omvang van een tussengerecht. Toen we later brood bij bestelden stond dat op de rekening voor € 2, - voor het oorspronkelijk gebrachte brood werd eveneens €2, - in rekening gebracht. Van op het bord vermelde wijnen stond de flesprijs genoteerd. Per glas bestellen was geen probleem. Later lazen we terug dat de vier minimale glaasjes wijn € 7, - hebben gekost. Tijdens het dessert onder andere Panna cotta in een borrelglaasje werd gevraagd of wij Limoncello wilden. Van het huis was ons idee. Niets bleek minder waar, de vingerhoedjes Limoncello stonden voor € 14,50 op de rekening. Een Gotspe. Totale schade € 133, - Dit restaurant is op ons over gekomen als een klassieke "tourist trap". Te mijden zaak wat ons betreft.

2,6