1. M. Vervloet

We zijn er nu diverse keren geweest, maar er zijn nog teveel foutjes. De sfeer en de ambiance zijn prima, het personeel is vriendelijk maar de service, als er iets niet goed is, is onvoldoende. Wij hadden appelflappen bij de koffie, waar bijna geen vulling in zat. En de croissants die we ook hadden besteld waren te lang gebakken waardoor ze donkerbruin waren en dus ook droog. De croissants bij de de Lidl zijn stukken beter....
    We hebben er melding van gemaakt en ook een stukje donkerbruin van de croissants laten zien, maar we hebben geen tegemoetkoming gezien of een tegoedbon gekregen. We hadden ze natuurlijk kunnen weigeren maar onze kleinkind zat erbij en we wilden niet te lang blijven zitten.
    Verder zagen we dat bij het klaarmaken van de bestelde broodjes, de vrouwen daar geen hoofdbedekking op hadden (losse haren) en ook geen handschoentjes. Alles werd tussendoor gedaan met die handen dus ook de broodjes werden na andere handelingen weer gewoon vastgepakt. Ik vind dat onhygienisch.
    Al met al niet zo`n succes, helaas.