Op dit adres zit nu: Kimino

1. De door ons telefonisch gemaakte reservering was, zoals ter plekke bleek, in geen enkel reserveringssysteem meer terug te vinden. Uiteindelijk bleek dit geen probleem want de zaak zelf was volledig leeg, van het terras was maar een klein aantal tafels gevuld. We hebben plaatsgenomen op het terras en aangegeven dat we graag binnen wilden eten. Na drie kwartier gewacht te hebben toch maar eens naar binnen gegaan om te vragen hoe lang we nog moesten wachten. 'Toevallig' waren beide gerechten nét klaargezet in de keuken. Mijn gekozen gerecht (Vega bomb met curry) was volkomen smakeloos. Mocht dit gerecht zijn klaargemaakt door een gekwalificeerde kok dan zou hij zich diep moeten schamen! Het andere gekozen gerecht betrof de Meesterburger. Dit bleek een grote smakeloze en gortdroge homp gekookt gehakt te zijn welke dan ook linea recta is teruggestuurd naar de keuken. Bij het afrekenen bleek dat de bediening de klacht ook niet helemaal had begrepen want het teruggestuurde gerecht stond tot onze verbazing toch vermeld op de rekening. Bij de vraag of we misschien nog een nagerecht wensten te gebruiken zijn we maar hard weggerend... ;)
    Kortom; een zeer slechte zaak voor De Zaak als je zonder blikken of blozen dit soort eten durft te laten serveren. Dit overigens ook nog door zeer onervaren en zeker geen horecawaardig personeel.