1. I. Lommerse

Feestelijk etentje gegeven bij Invitation t.g.v. Ons 30 jarig huwelijk. Het was fijn dat de eigenaar van het restaurant mee hielp om er iets feestelijks van te maken. We konden door het mooie weer gebruik maken van het terras. De hapjes waren verrassend en smaakten heerlijk. De sfeer kwam er al gauw in. Prettig was dat we van te voren een prijs konden afspreken zodat we verder nergens op hoefden te letten (geen achteraf verrassingen). Binnen waren de tafels feestelijk gedekt en we konden op tijd plaatsnemen. Het buffet bestond uit een verscheidenheid aan heerlijkheden zowel Indiaas als ook ietwat aangepast. Het personeel was uiterst vriendelijk en correct en maakten hier en daar een grappige opmerking tussendoor. Ja, iedereen was positief over de middag/avond en hadden zich uitstekend vermaakt. Alle Lof voor de organisatie met grote dank aan de gastheer van het restaurant Invitation.