Op dit adres zit nu: Pizzeria Piramide

1. Beste klanten, ik wil u medelen dat ik begin september 2010 een nieuw restaurant open in weesp. De vorige eigenaar keert terug bij santa maria. Ik we hem een prettige voortzetting bij santa maria. Mijn nieuwe restaurant in weesp ga ik runnen met een goede vriend wij hopen u daar een keer te ontmoeten. Het zit gelegen aan de herensingel 314 in weesp. We bezorgen niet in nederhorst den berg maar u kunt natuurlijk lekker bij ons eten. De naam van het restaurant wordt pizzeria restorante MONA LISA telnmr 0294431617 Ik heb met veel plezier gewerkt bij santa maria, vriendelijke groeten Amir.

Vorige recensies van amir

• Beste klanten, bedankt voor jullie positieve meningen over onze service van ons restaurant. We doen onze uiterste best om de klanten zo goed mogelijk tevreden te stellen met onze heerlijke maaltijden. Als iets niet naar wens is horen we dat ook graag, zodat we daar rekening mee kunnen houden en corrigeren indien nodig is. We hopen u gauw weer terug te zien, om te genieten van onze specialiteiten. Tot ziens!
    Groetjes Amir en Corina.