1. Mariekr

Bediening van het restaurant welke associeert met een slechte, niet komische Fawlty Towers. De ober die ons hielp was wars van enige beleefdheid en gevoel voor klantgerichtheid. Bij het opnemen van de gerechten begon het al met 'Zeg het maar!', waarna ober uiterst verveeld onze gerechten opnam. Ober had klaarblijkelijk zijn elleboog verwond, wat werd afgeplakt met 2 pleisters waar een bloedvlek doorheen te zien was. Smakelijk eten! Toen ik een 2e drankje bestelde en het na 3 x navragen waar het bleef, werd ik afgesnauwd met 'Ja, even rustig doen! Het komt echt wel'. Nadat ik met stomheid was geslagen, heb ik de ober even apart opgezocht en teruggegeven wat ik van zijn gedrag vond. Hij bood excuses aan. Dat dan weer wel.
    Het eten was niet bijzonder. Terwijl de prijzen doen vermoeden dat je toch echt wel kwaliteit voor je geld zou krijgen. Al met al geen aanrader om je geld aan te spenderen

2,9