1. Erg leuke tent en aantal keer goed gezeten tot vandaag. Mijn vrouw bestelde naast onze lunch voor ons kindje van 1 jaar 2 droge broodjes maar dat was niet mogelijk omdat het te druk was. Toen ik het nogmaals op een nette manier vroeg werd ik totaal genegeerd door de eigenaar. Toen ik naar de kassa liep om te vragen of onze lunch gecanceld kon worden riep de eigenaar naar de jongen achter de kassa dat niemand zijn geld terug kon krijgen en dat besteld besteld is. Vervolgens zonder de lunch waar we voor hadden betaald vertrokken omdat ons kindje toch echt ook moest eten. Erg vreemd en wij hebben zo iets nog nooit meegemaakt. Alle begrip dat het druk is maar deze handelswijze is erg ongepast.

1. Hoi Jurjen,

Hierbij bied ik mijn excuus aan voor het voorval.
    Het is geen excuus, maar vlak daarvoor gebeurde er iets ernstigs.
    Om te laten blijken dat ik dit zeer betreur mag jij met je gezin hier komen eten.
    En natuurlijk een broodje voor de kleine.
    Nogmaals sorry.

Groetjes John
    Hoeve Duin en Kruidberg

2. Beste John,

Dank voor je bericht en voor ons is je reactie nu iets begrijpelijker. Zoals ik aangaf zijn we eerder met veel plezier bij je geweest en na deze mail komen we graag weer bij je terug. We gaan binnenkort op vakantie en willen in augustus met ons drieeen langskomen. Wil je dat we je eerst contacten of kunnen we gewoon langkomen?

Groetjes,
    Jurjen