Op dit adres zit nu: Yasumi

1. (Normaal wel te spreken over Sumo, maar vandaag...) Vandaag rond een uur of 14.30 uur ging ik samen met mijn vriend sushi afhalen. Ter plekke hebben wij aangekruist wat wij wilden! We hebben netjes afgerekend. Hij vroeg of ik de bon mee wilde, ja ik wil de bon, paar seconden daarna dacht ik al er klopt iets niet. Ik heb minder betaald dan wat betaald moest worden. Mn vriend en ik hebben hem erop aangesproken, maar hij wilde er niks van weten... Hij heeft het al aangeslagen en wij hebben betaald... Hij kon zogenaamd de bestelling niet terug draaien ook al hebben wij hem een paar seconden nadat we hebben betaald erop aangesproken!! Wij vinden het zo raar, waarom hij niet wilde helpen en deed maar alsof het een fout van ons is. Wij snapten niet waarom hij iets aanslaat wat wij niet hebben aangekruist.. Wij hadden wel vakjes gekruist maar daarna GOED weggekrast en tussen haakjes gezet, zelfs persoonlijk gezegd wat wij wilden! Juist voor hun beter als wij gewoon hadden gekregen wat wij hadden besteld. Meer winst voor hun. Ik werd woedend en liet dat zeer zeker merken. Wij hebben hem op zijn plek gezet. Hij liep boos weg, schelde in weet ik wat voor taal en gooide zelfs een (menu)kaartje op de grond. Hoe triest ben je? Hij had geen ''werkkleding'' aan, dus waarschijnlijk is dit een leidinggevende? We hebben onze bestelling meegenomen, wat wij NIET hebben besteld. Zelfs zijn collega's in de keuken schrokken ervan. 1 ding is zeker, wij gaan hier NOOIT meer eten!! Belachelijke service dit.

2,5