1. Stephanie

Waardeloze service! We kwamen iets voor 7e aan en hadden een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Omdat we een paar minuutjes eerder waren, wat in een ander restaurant normaliter geen probleem is, werd er bij het ontvangst tegen ons verteld dat we plaats mochten nemen in de wachtruimte, omdat onze tafel nog niet klaar was en het nog een paar minuutjes duurde. Toen we daar eenmaal hadden plaatsgenomen was er na 20 minuten nog steeds niet gevraagd of we eventueel alvast iets te drinken wilde. Ook geen excuses dat het toch iets langer duurde dan die paar minuutjes die ze ons hadden beloofd. Eenmaal zelf naar de bar gestapt om iets te bestellen kwam het drinken pas om half 8. Wel een excuses van het meisje achter de bar gehad en daarbij werd er verteld dat het 'drukker was dan verwacht'. 2 minuten later, zonder enige excuses van het personeel (inmiddels al 35 minuten wachtend terwijl we hadden gereserveerd!), werden we gehaast naar een tafel begeleid. Met tegenzin namen we plaats. Als klap op de vuurpijl kwamen we erachter dat we aan een tafel werden geplaatst die niet eens schoon was gemaakt. Ketchup zat er letterlijk nog op. Waardeloze service! We zijn direct weg gegaan zonder te dineren en zullen zeker nooit meer terugkeren naar De Beren in Hoofddorp.