1. B. De Vries

Inmiddels heeft Klaas al vier keer voor ons gekookt in twee jaar tijd. Elke keer is het weer een hele bijzondere, gezellige en smakelijke ervaring geweest!
    De hele avond is tot in de puntjes verzorgd. We kozen steeds voor zes gangen en daar komen dan ook nog een paar heerlijke amuses bovenop.
    Alle gerechten zijn met veel zorg bereid en mooi opgemaakt.
    De kwaliteit van de gerechten is naar onze mening erg goed en er is altijd overleg over speciale wensen.
    We hadden twee keer een zwangere dame in ons midden en daar werden de nodige gerechten netjes voor aangepast.
    Het aanstekelijke enthousiasme van Klaas zet een hele leuke sfeer, want je wordt gewoon blij van iemand die zoveel plezier in zijn werk heeft!
    Hoogtepunten waren onder andere heel langzaam gerookt vlees op keramische barbeque, een bijzonder lekker wijnarrangement passend bij de verschillende gangen en een enorme schaal vol lekkere kaasjes met noten en druiven.
    We kunnen Klaas iedereen aanraden, of je nu een klein of groot gezelschap wilt vermaken, iets speciaals te vieren hebt of simpelweg een keer helemaal in de watten gelegd wil worden!