Op dit adres zit nu: Royal

1. Goede eetzaak! Hebben echt de lekkerste spareribs, zeer mals en vallen zo van het bot af. Precies zoals een sparerib hoort te zijn. Hebben lekkere en bijzondere cocktails. Wel jammer dat al twee keer is voorgekomen dat er ingrediënten op waren. Eenmaal voor een cocktail eenmaal van een voorgerecht. Alle gerechten zijn niet standaard maar hebben een eigen twist. Zo zijn bijv. de uienringen lekker groot en zelf gemaakt en de nachos net even anders dan dat je gewend bent, maar wel heel lekker. Het chocoladetaartje als toetje (zie foto) zou ik zelf anders noemen om zijn smaak meer eer aan te doen. Iets als: choco-explosie o.i.d. Ontzettend lekker: krokante buitenlaag maar van binnen een heerlijke zachte, warme chocoladepasta. Neem dit samen in combinatie met een stukje vanille-ijs en de explosie is compleet. Jammer dat we twee keer relatief lang hebben moeten wachten op eten, maar dat ben je weer snel vergeten als het eten er eenmaal is! Wij gaan zeker terugkomen!