1. Peter & Jeannette R.

Na zovele jaren en erg nieuwsgierig, wezen eten bij "Ome Jan" (nu al weer 3 keer). Wat bijzonder opviel, al bij de 1e keer, was de sfeer en de service. Er viel ons een gastvrijheid ten deel die men niet vaak tegenkomt. Heel bijzonder voor ons was de rondleiding die wij hebben mogen ontvangen.

Wat betreft het Eten & en drinken, Service, Sfeer en Prijs/kwaliteit kan ik hel éénduidig zijn, TOP!! Zelden zie je dat alles zo op elkaar is afgestemd, en ook werkt. Het is absoluut een aanrader. Het doet ons deugd dat de "Oude Pastorale" in handen is gekomen van een echtpaar dat met hart en ziel deze zaak weer opbouwt, op de mooiste locatie die in Oisterwijk bestaat.

Een grote/dikke pluim voor Jan en Monique, een grote/dikke pluim voor het personeel, want ook zij hebben er voor gezorgd dat wij er ons thuis voelden en heerlijk hebben gegeten. Heel veel succes toegewenst, Peter en Jeannette.