1. Het eetcafe is sfeervol ingericht. Nadat we even zaten merkten we echter op dat de airco erg koud stond en daar werd niets aan gedaan toen we vroegen of die anders afgesteld kon worden. Het toilet stonk en dat rook je in het eetcafe. We kregen redelijk snel onze drankjes en de kaart. Om ons heen werden mensen niet geholpen waardoor ze weer vertrokken. We bestelden brood vooraf en dan beide een hoofdgerecht. Ineens werd er een hoofgerecht gebracht en moesten we vragen naar het andere hoofdgerecht. Brood maar afbesteld. Tweede hoofdgerecht was er nog steeds niet toen werd gevraagd of het smaakte?!? Toen kwam het gerecht eindelijk en werd gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ober ging akkoord met de vraag of dat van het huis is ivm lange wachten. Wij dachten beide drankjes, bij afrekenen bleek hij maar 1 drankje tegemoet te willen komen. Omdat maar 1 gerecht te laat was. Dat terwijl we na elkaar hebben zitten eten, lekker gezellig. Hij reageerde erg onaardig toen we er feedback op gaven. Personeel had openlijk irritaties naar elkaar. Wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar!