1. Het eten is van dramatische kwaliteit. De bietensalade bestaat uit met balsamico-azijn doordrenkte rucola-blaadjes, waar je de bietjes en de hazelnoten in moet zoeken. Volgens de kaart zat er ook geitenkaas in de salade, maar deze werd bedolven onder een dikke laag sterk smakende saus, waardoor dit niet meer was te proeven.

Ondanks dat er voldoende personeel aanwezig was en er lege glazen op onze tafel stonden, is er niet een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Op de kaart wordt netjes vermeld dat je kunt vragen naar de allergenen in de verschillende gerechten, maar op de vraag of de geitenkaas van rauwe melk was, moest ik 10 min wachten. Dit lijkt mij basiskennis van je personeel als je een dergelijke notitie op de menukaart maakt.

Eindconclusie: leuke plek voor een drankje en een borrelhapje, maar ga er niet eten!

1,4