1. Bing Evegaars

Op 24 november jl. een tafel voor vier personen gereserveerd voor 19.00 uur. Het was op dat moment nog relatief rustig in het restaurant en hadden daarom een tafel voor het uitkiezen.
    Als primi namen we een koude gemengde vleesschaal en een koude saladeschaal. Beide schotels waren in feite voor één persoon bestemd doch elke schaal bleek in de praktijk ook voor 2 personen voldoende te zijn. Vervolgens zat er voldoende tijd voor het 2e gerecht. In dit geval kozen we voor 2 pastagerechten en 2 vleesgerechten. Alle gerechten waren van zeer goede kwaliteit en dat gold ook voor de daarna nog gekozen dolces! Afgezien dat we een fles aqua naturale kregen in plaats van de bestelde aqua frissante was er op die avond op de bediening niets aan te merken. We zullen zeker binnenkort nog een keer terugkomen.