Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Grote Markt 5, 2011 RC, Haarlem

Op dit adres zit nu: Joe & the Juice

1. We hebben het concept ervaren in Leiden en dat was heerlijk! Voor wie de High tea was, heeft vaker in Haarlem een High Tea gehad en was daar heel enthousiast over. Vandaar hebben wij als verrassing voor 10 mensen bij Anne en Max in Haarlem gereserveerd. Dit was haar babyshower.

We kregen vandaag als eerst 5 kopjes soep met 2 lepels en dat mochten we delen. Heel raar. Wij gaven aan dat we dat niet wilde en daarop kregen we nog 5 kopjes soep. Toen kwam de aap uit de mouw, want we kregen andere soep. Dit omdat ze niet meer dezelfde konden geven, want het was op.

Vervolgens kregen we de hapjes op het plateau en het allerlekkerste daarvan, de taart, die moesten we met zijn drieen delen. Het waren hele kleine stukjes. Wij vroegen naar de saus op de taart wat er normaal gesproken op zit en dit was ook op. Wij zwaar teleurgesteld, dus ik ging naar het personeel en heb gezegd dat het echt niet kon. We wilden allemaal een normaal stuk. Ze zeiden dat ze van hogere hand een voorbeeld hadden gekregen om dit voortaan zo te moeten serveren. Ze begrepen onze teleurstelling wel en boden ons alsnog iedereen een eigen stuk van normale grote aan. We mochten kiezen welke taart wij wilde. Op 1 persoon na wilde we allemaal dezelfde taart en dat zouden ze regelen. Toen kwam er iemand aan tafel om mee te delen dat er niet genoeg taart was van wat wij wilde. Bleek ook op te zijn en vandaar dat we 1 stuk met zijn drieeen moesten delen. Nu kregen we allemaal verschillende stukken taart en moesten we het daarmee doen.

Helaas hebben we dit slecht ervaren en voor ons geen High Tea meer bij Anne en Max.

1,8