Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Annemarie & Thijs

Wij hebben heerlijk gezeten en gegeten. Bediening was kundig en vriendelijk (dank voor de goede wijntip bij de gerechten).

De gerechten waren goed bereid met een verrassende twist die wij zeker wisten te waarderen.

Mooie zaak, aanrader!

Vorige recensies van Annemarie & Thijs

• Geweldig genoten van onze avond! eten was heerlijk, service top! Voortje was super, daarna het trio van wild gehad. Met als na een kaasplankje!

• Voor de zoveelste keer in 1,5 jaar gegeten bij De Leeren Doedel. Elke keer weten ze het niveau weer aan te passen aan wat gevraagd/gewenst is. Of het nu een simpele pizza is of een mooi (wild) gerecht. In overleg kan er veel en je krijgt echt waar voor je geld. Sinds de overname, 1,5 jaar geleden, is niet alleen de inrichting maar ook het eten en de service onherkenbaar veranderd (verbeterd). Een aanrader voor wie simpel maar smakelijk wil eten of juist een stapje hoger zonder te veel poespas. Mijn gezelschap en in hebben een top avond gehad, complimenten aan de keuken en het enthousiaste personeel. Tot snel, Jenny, Lourens en Thijs

• Inmiddels meerdere keren gegeten en het was elke keer weer een feestje. Van een eenvoudige pizza tot wild (mits het zoals nu het seizoen voor is natuurlijk). Een heel divers en smaakvol ingericht restaurant met kundige en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader en ik kom er snel weer eens!