1. Redelijke keuken/kok. Maar slechte bediening. Duurt lang. Onzorgvuldig in opname. En... geen gratis kraanwater mogelijk terwijl we met 2 p.p. meer dan €30 drank hadden besteld is echt uit de tijd.

2,8

1. Als je geen fles bronwater kan of wil bestellen dan gewoon lekker thuisblijven.
    Dit soort recencies neem ik niet echt serieus meer.
    Als je met kraanwater uit wilt gaan blijf dan thuis

2. Ach, hier blijkt dat niet gastvrijheid, maar slechts €'s van belang zijn bij deze eigenaar. We hadden 4 bier en 1 fles wijn besteld (en betaald: meer dan €30) naast voor 2 pp een ruime, warme maaltijd. Als dan een verzoek om gewoon kraanwater op deze manier wordt afgedaan, begrijpt u iets niet 'gastvrij' zijn zoals dat in veel andere restaurants (gelukkig inmiddels) en vooral ook in het buitenland gebruikelijk is. We blijven niet thuis, maar komen nooit meer bij de Pelgrim.

3. vindt u uitspraak nog al smaakloos heer Pieter.
    we eten regelmatig bij de pelgrim en we worden altijd keurig bediend .
    Ik zou ook niet weten waarom de bediening slecht is ze zijn altijd correct en snel ook de eigenaar is zeer vriendelijk en gastvrij niks op aan te merken .
    we eten ook een veel andere restaurant en daar wordt ook geen kraan ater geserveerd maar kan je kiezen uit spa rood of spa blauw dus ik vraag me af wat u gewent bent.
    als u naar de bakker gaat en u koopt daar voor €30 euro vraagt u toch ook niet van ik heb nu voor € 30 euro bij u gekocht zou graag brood gratis willen