1. Wat een pannekoek is deze eigenaar zeg! Laatst me met zoon een Pizza 4 kazen besteld en een broodje shoarma om mee te nemen.

Thuis aangekomen blijkt het geen 4 kazen pizza te zijn, maar een salami.
    Ik direct bellen, mijn zoon vind salami namelijk niet lekker.... Krijg ik de eigenaar aan de lijn. Leg hem het verhaal uit... Zegt ie, ja en nu? Nou ik zeg: ik kom wel terug met de pizza salami en neem dan de 4 kazen weer mee. Nou we gaan zo sluiten en de oven is al uit.... U kunt 2 euro terug krijgen (prijsverschil pizza) en dan is het klaar. Nee zeg ik, ik kom nu terug om de pizza om te ruilen.
    En of anders geef je me volgende keer maar een gratis pizza 4 kazen. Oke zegt de eigenaar.

1,5 week later bel ik deze man op, he met ... Ik wil graag een pizza 4 kazen bestellen. Deze had ik nog tegoed van de vorige keer. Oja, zeg ie nog. En ik zeg tot zo!

Kom ik binnen. Grapt de ober nog een beetje... Ja ja sorry, mij fout... Ik had de pizza verkeerd meegegeven...

Komt daarna de eigenaar naar me toe ... Geeft me een bonnetje van 8 euro..

Ik zeg: he?? Nee nee, ik ga niet Betalen! Zegt ie: ja tuurlijk wel, de pizza salami moe u nu betalen, de 4 kazen heeft u de vorige keer betaald...

Ik bespaar jullie even de tekst en agressie daarna..

Na wat heen en weer gepraat ging bij mij even het licht uit van woede... Ik kon deze man wel over de toonbank trekken!! Helaas zou dat mijn rug gaan kosten dus de discussie werd wat grimmiger.
    Oei, wat werd ik boos.

De ober wilde zelfs de pizza uit eigen zak betalen! Zelfs zijn eigen personeel gaf mij 100% gelijk.

Toen de eigenaar dat hoorde werd hij zelfs boos op zijn medewerkers en ging ze bedreigen.

Ik was ondertussen ook op mijn hoogtepunt en besloot om dan maar een mooie barkruk tot mijn eigendom te nemen. ( wellicht iemand op marktplaats die hier 10 euro voor zou willen geven)

Na nog wat heen en weer gepraat.... Wilde de ober dat ik even met hem mee naar buiten liep... Hier gaf de ober zijn laatste 5 euro aan mij omdat hij graag wilde dat het werd opgelost. Ik nam deze aan zonder dat de eigenaar dit wist. Vervolgens eiste ik mijn 2 euro op bij de eigenaar en ben vertrokken.

Mensen mensen mensen, wat is dit een oplichter zeg! Ook voor extra sausjes rekent meneer de hoofdprijs.

Wees op u hoede! Deze man is een oplichter en wellicht komt ie binnenkort wel in het programma "opgelicht"

2,1

1. Ik heb vandaag ook een aanvaarding met hem gehad

Ik had mijn bestelling gedaan en de serveerster kwam met een broodje aan

Ik zei : wat lief van u !

Ik wilde later afrekenen en hadden ze het broodje op de rekening gezet

Dit wilde ik niet betalen

Hij zei : jij opgegeten ?

Jij ook betalen !

Ik heb gezegd bel de politie maar

Ik betaal niks extra 's

Hij bleef maar schreeuwen en zei dat ik nooit meer terug moest komen

Nou ik wilde vertellen dat ik zelf nooit meer wil komen

Let op ! Krijg je een broodje vooraf dan moet je die betalen !

Wat een boeven !!