1. Goede ervaringen in het verleden (5 jaar terug) met deze tent maar nu toch de slechtste friet/shoarma ooit gegeten. Dat ik speciaal voor deze recensie ga zitten, zegt voor mij genoeg

Waar zal ik beginnen? Nou, de prijs valt wel mee op het eerste gezicht, echter krijg je daar belabberd weinig shoarma voor en een overdaad aan friet. De friet is slap en doorgebakken tegelijk. Hoe ze dat voor elkaar krijgen is mij een raadsel maar het is ze gelukt. De grote stukken (klein snijden is blijkbaar moeilijk) shoarma (als je het zo mag noemen!) is hard gebakken met smaak nog kraak. Waarschijnlijk verward met de frietjes. De knoflooksaus rook wel goed, alleen jammer van die vreemde klontjes in de saus en die laag olie (of iets dergelijks) die bovenop dreef. Na een paar happen genomen te hebben alles in de prullenbak gedonderd.

Ik heb ruim 9 euro mogen afrekenen voor een friet shoarma en een blik cola. En geloof me: de cola was het beste. Dit is een tent waar ik nooit meer ga eten. Zonde van mijn geld en nog steeds honger, en bedankt.

1,7