1. Vandaag voor de eerste en zeker de laatste keer bij dit restaurant gaan eten. Ik bestel de sliptong. Er lagen er 2 op het bord. De eerst heb ik opgegeten, smakeloos en waterig maar oké dat kan nog. Ik snij mijn 2e tongfilet aan en ik zie dat de ingewanden er nog in zitten!! We zitten buiten op het terras en ik loop nog uit goed fatsoen naar binnen met dit vies stukje darmen op het bord. Ik laat dit aan de ober zien en ook zijn gezicht vertrok. Het commentaar van de kok was... Let op, dit zei de kok en de eigenaar echt tegen mij, Dit zijn geen ingewanden maar dit is kuit en dat is heel normaal!l Nou voor zover ik weet kan er alleen in de maand mei eventueel kuit in tong zitten maar in die periode is de kwaliteit van de tong erg slecht en de tong mag in de kuitperiode eigenlijk niet eens gevangen worden. Dus ik heb wat ik eigenlijk wel zeker weet gewoon ingewanden op mijn bord gekregen of stel dat het kuit is geweest dan heb ik een tong van 2 maanden oud op mijn bord gekregen. Ik heb gewoon de volledige prijs moeten betalen en dat werd mij op een onbeschofte manier duidelijk gemaakt. Waardeloze tent die een schande is voor de Horeca

1. Aller eerst erg jammer dat dit soort mensen dit platvorm kunnen/mogen aangrijpen om iemand een loer te draaien, het verhaal spreekt wel voor zich, want naast enige kennis van vis, is het schrijven van een recensie ook iets te hoog gegrepen, maar 1 ding heb je dan wel weer, je bent de eerste op de hele wereld die een tongfilet aan snijdt waar ingewanden aan zitten, en wij keken misschien iets geschrokken, maar dat was omdat u al aan het hele terras wilde laten zien dat er darmen in uw eten zaten, na dat u uitgelegd werd dat het kuit was, stond u een beetje voor schut en interpreteerde u dat als onbeschoft. Vis wordt tegenwoordig al helemaal schoongemaakt op zee , gelijk na de vangst, omdat deze boten vaak langere tijd weg zijn, vanwege het koude voorseizoen schieten de jonge sliptongen soms geen kuit in de normale tijd en blijft het zitten dat is de reden dat er in 1 sliptong nog kuit zat en in de andere niet. Menig visliefhebber had ze graag van u overgenomen, deze twee hadden een beter lot verdiend