Op dit adres zit nu: Braadstaal

1. Dit was lang ons favoriete restaurant, zeker met drie opgroeiende kinderen. Helaas zijn we nu niet meer zo enthousiast. De bediening is nog vriendelijk genoeg, maar er zijn heel veel gerechten verdwenen van de kaart (niet letterlijk; ze staan er nog wel op maar je kunt ze niet meer bestellen, nogal verwarrend). Bovendien hebben we voor de derde keer meegemaakt dat de bestelde Banana Split niet gemaakt kon worden omdat er geen bananen waren. Wijs geworden van eerdere ervaringen hadden we onze eigen bananen meegebracht. De kinderen kregen zonder overleg vooraf een paar bolletjes ijs met slagroom en chocoladesaus. Banana Split zonder banaan... toen ik daar om vroeg werd er nog wel snel onze eigen banaan in verwerkt maar het was toch niet wat we ervan verwacht hadden. Het excuus van de bediening: banaan wordt vaak zo bruinig als het lang ligt. Ja, zet het dan niet op de kaart! Wij zijn voor een hele lange tijd klaar met Ziani.