1. Met z'n vieren gereserveerd hier (vorige week donderdag). En dat is nodig hier want het is hier altijd gezellig druk. Wij zijn hier als vaste klant al minimaal 8keer geweest en we vonden het tijd om een keer een recensie te schrijven want dat verdienen ze. Gastheer werkt hard en toont passie voor zn zaak en staat achter wat die heeft neergezet dat kan je terug zien in de gerechten die mooi opgemaakt zijn, producten die er gebruikt worden echte thaise basilicum en verse kouseband. De curry's van uitmuntend kwaliteit. Als wij zelf thais proberen te koken dan komen we lang niet in de buurt in wat zei weten neer te zetten. T is altijd kwaliteit en dat is de grootste reden warom wij elke keer blijven terugkomen. Ook details in de zaak prachtig. Gastheer is correct zoals het hoort en laat je in rust genieten. Niet een slijmbal die constant aan tafel komt om een praatje te maken.Nogmaals jullie hebben dit verdiend wij zien jullie snel en we hopen nog lange jaren hier te kunnen eten. Groetjes Rogier